Najnowsze treści

Panel logowania

Konta zakłada administrator.

Jeśli chcesz mieć możliwość logowania i edycji treści kontaktuj się w tej sprawie z administracją szkoły.

Gościmy

Odwiedza nas 487 gości oraz 0 użytkowników.

- Całkowity remont powierzchni 130 m² według projektu (projekt do wglądu);

- Położenie nowej instalacji elektrycznej wg projektu;

- W tym wymiana dwóch okien o podwyższonej ognioodporności;

- Przebicie przyjścia w ścianie korytarza i założenie drzwi wejściowych o podwyższonej ognioodporności;

- Wyjście ewakuacyjne na ogród ( z uwzględnieniem dotychczasowego);

- Łazienki dla 32 dzieci w wieku 5 lat ( toalety i umywalki oraz kabina prysznicowa);

- Toaleta dla personelu ( jeżeli znajdzie się w projekcie)

Termin wykonania 15 sierpnia 2015 r.

Termin składania ofert do 25 czerwca 2015 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

W ostatnią sobotę uczniowie naszej szkoły ścigali się na „dwóch kółkach”. Wzięli oni udział w zawodach rowerowych.

Naszą szkołę reprezentowało 10 kolarzy.

Złoty medal wywalczyła Julianka Bobrek, Antek Woźniak i Maciek Klimiuk.

Srebrny medal zdobył Krzyś Cichy i Wiktor Motyczyński

Do rywalizacji drużynowej stanęła sztafeta w składzie: Maciej Klimiuk, Piotr Białas, Jego tata Artur Biała i gościnnie dwie dziewczyny Ela Gimzicka i Noelia Deichmann. Sztafeta pojechała najszybciej i zajęła pierwsze miejsce

Wszystkim bardzo dziękujemy za start i dzielną walkę i życzymy dalszych sukcesów.

Nauczyciele wychowania fizycznego.

 

 

 

 

 

 

 


 SZCZEGÓŁOWE WYNIKI

  2006 dziewczęta szkoła
1 DWORZYŃSKA POLA 16
2 GÓRA KASIA 26
3 SZYMAŃSKA ASIA 24
4 LEWANDOWSKA LENA 16
5 ASŁANOWICZ MATYLDA 16
6 MISIAK EMILIA 4
7 LEWANDOWSKA OLGA 16
     
  2006 chłopcy  
1 KUŚMIDER PIOTR 24
2 CHODACKI KORNEL 16
     
  2007 dziewczęta  
1 BOBREK JULIANNA 4
2 RESHF KAREN 26
3 KHANY-COSANTIN ESTHER 26
4 KWIATKOWSKA BASIA 26
     
  2007 chłopcy  
1 KWACZYŃSKI KAROL 24
2 MOTYCZYŃSKI WIKTOR 4
3 BIAŁCZYŃSKI DOMINIK 16
4 WIĄZOWSKI TYMON 66
5 GAJDA JĘDRZEJ 24
6 PIĄTKOWSKI HUBERT 24
     
  2008 dziewczęta  
1 KUŹMA ANIA 24
2 DZIUBIŃSKA KAJA 24
3 JĘDRZEJCZYK HANIA 24
4 SZOR ANIA 24
5 CHRABAŁOWSKA TOSIA 24
     
  2008 chłopcy  
1 ŻYŁKOWSKI ANTONI 24
2 CHICHY MICHAŁ 4
3 DAŁKOWSKI KRYSTIAN 24
4 LEWIŃSKI KOSMA 16
5 MARONA CYRYL 16
     
  dziewczęta 2009 i młodsze  
1 WŁODARKIEWICZ MAJA  
2 KWACZYŃSKA KARINA MIŚ OPTYMIŚ
3 GRZEGRZÓŁKA MILENA SMILE-SWIM
4 JĘDRZEJCZYK ZOSIA 381
5 KOKOSZA LENA  
     
  chłopcy 2009 i młodsi  
1 WOŹNIAK ANTONI 4
2 KOKOSZA MATEUSZ  
3 JONAS JAN LAUDER
3 ASŁANOWICZ FRANEK 212
5 ŻYŁKOWSKI STANISŁAW DZIECI ŚWIATA
6 KUŚMIDER KSAWERY  
7 TRUSZEWSKI STAŚ  

 

 

  2002 dziewczęta szkoła
1 GIMZICKA ELA 24
2 LEWANDOWSKA MARYSIA 24
     
  2002 chłopcy  
1 POTOWSKI TYMON 24
2 WÓJCIK MATEUSZ 24
3 RAZER MATEUSZ 82
     
  2003 dziewczęta  
1 GIMZICKA DOMINIKA 24
2 DEICHMANN NOEILA LAUDER
3 KOWALSKA MAŁGOSIA 24
     
  2003 chłopcy  
1 KLIMIUK MACIEK 4
2 KUŹMA DAMIAN 24
3 BARBAŚ ANTONI LAUDER
4 KOŃCZAK MATEUSZ 24
5 BIAŁAS PIOTR 4
6 SZUSTKIEWICZ JACEK 24
7 SADOLEWSKI DOMINIK 316
     
  2004 dziewczęta  
1 SZOR OLA 24
2 DWORZYŃSKA PATRYCJA 16
3 SARAMAK ALICJA 24
4 STOLARSKA DOBROMIŁA 4
     
  2004 chłopcy  
1 CHRABAŁOWSKI MICHAŁ 24
2 SADRZAK MICHAŁ 24
3 ASŁANOWICZ MAKSYMILIAN 16
4 MISIAK MIESZKO 4
5 JONAS JONATAN LAUDER
6 MUSIAŁ KRZYSZTOF 16
     
  2005 dziewczęta  
1 STĘPIŃSKA AGATA 26
2 MORAWSKA MATYLDA 16
3 WAJSZCZYK OLGA 16
4 RONKOWSKA NINA 24
5 CEKAL NERIS 24
     
  2005 chłopcy  
1 PETSCH JANEK 26
2 SŁAPA SZYMON 26
3 NOWOPOLSKI ŁUKASZ 24
4 BRODNICKI NUNO 26
5 WŁODARCZYK ANTEK 16
6 BOBREK TYBERIUSZ 4
7 KANIEWSKI WOJTEK 24
8 MARONA FRANEK 16
9 OLKIEWICZ JAKUB 16
10 BOCZEWSKI STANISŁAW 306

We wtorek 12.05.2015 miały miejsce międzyszkolne zawody w piłce ręcznej. Udział z nich brało kilkudziesięciu uczniów z trzech szkół. Zawody te były zorganizowane zarówno dla dziewcząt jak i dla chłopców. Mecze odbywały się zamiennie, raz między drużynami męskimi, raz między drużynami damskimi, aby dać zawodnikom czas na rozgrzanie się i odpoczynek. Szczególnie ważna była przerwa na odpoczynek, każdy dawał z siebie wszystko. Męskiej drużynie z naszej szkoły zdecydowanie nie pomógł również fakt, że byli najniższą grupą na zawodach. Niestety, mimo ich wielkich starań nie wygrali z żadną z dwóch przeciwnych drużyn i w rezultacie zajęli trzecie miejsce. Ich koleżankom powiodło się lepiej, ponieważ damska drużyna STO 4 zajęła drugie miejsce. Zawody przebiegały bez żadnych nieplanowanych przerw i bezproblemowo, mimo dość kontaktowego i agresywnego stylu gry. Sędzią był pan Marcin Gola, który nie dopuścił do żadnych spięć między zawodnikami.

Mateusz Olesiejuk

Bardzo dziękujemy za sportową postawę, ogromne zaangażowanie,piękną grę i życzymy kolejnych sukcesów 

Nauczyciele wf

REPREZENTACJA SZKOŁY

Drużyna dziewcząt:
Drużyna chłopców:

1.Natalia Glapa

2. Ola Wiśniewska

3. Agata Kaczmarek

4. Martyna Pawelska

5. Joanna Kościelska

6. Paula Westland

7. Ola Skipietrow

8. Mateusz Giraudo

9. Adam Olesińmski

1. Maksym Dżegan

2. Adam Aleksandrowicz

3. Michał Pogrebniak

4. Maciej Przymus

5. Michał Rączkiewicz

6. Bartek Chodkowski

7. Mateusz Olesiejuk

 

image

 

 
 
Zarząd 25 SKT STO informuje, że p. Katarzyna Wojtasik zrezygnowała z pełnienia funkcji członka zarządu w dniu 11 maja 2015 roku.
 
 
 

  1. Uchwała nr 20/2013 z dnia 4 grudnia 2013 o nowym podziale funkcji w Zarządzie 25 SKT STO.
  2. Uchwała nr 21 i 22/2014 z 20 listopada 2014 o zatwierdzeniu sprawozdań finansowych koła i szkoły.
  3. Uchwała nr 23/2014 z dnia 24 listopada 2014 r. o nowym podziale funkcji członków Zarządu 25 SKT STO.
  4. Uchwała nr 24/2014 z dnia 10 grudnia 2014 r. o zakupie i instalacji programu Symfonia
  5. Uchwała nr 25/2014 z dnia 17 grudnia 2014 przyjął zmiany w regulaminie Zarządu 25 SKT STO.
  6. Uchwała nr 1/2015 z dnia 14 stycznia 2015 o przyjęciu budżetu na rok szkolny 2014/2015.
  7. Uchwała nr 2/2015 z dnia 11 lutego 2015 o aktualizacji wynagrodzenia
  8. p. dyrektor Anny Jaskólskiej.
  9. Uchwała nr 3/2015z dnia 11 lutego 2015 o utworzeniu w roku szkolnym 2015/2016 dwóch klasy „0” pod warunkiem wpłacenia wpisowego przez minimum 12 uczniów.
  10. Uchwała nr 4/2015z dnia 11 lutego 2015 o utworzeniu w roku szkolnym 2015/2016 dwóch klas „1” gimnazjum pod warunkiem wpłacenia wpisowego przez minimum 12 uczniów.
  11. Uchwała nr 5/2015 z dnia 17 marca 2015 o zwołaniu Nadzwyczajnego Walnego Zebrania Członków 25 SKT STO w dniu 19 maja 2015 roku.
  12. Uchwała nr 6/2015 z dnia 17 marca 2014 o zmianie treści zapisu w umowie

    Uchwała nr 5/2016 z dnia 9.03.2016 o podziale funkcji w Zarządzie nowej kadencji.

    Uchwała  nr 6/2016 z dnia 16.03.2016 o utworzeniu dwóch klas rocznego przygotowania przedszkolnego w roku szkolnym 2016/17.
  13. o świadczeniu usług edukacyjnych dotyczących opłaty wpisowego.
  14. Uchwała nr 7/2015 z dnia 17 marca 2015 roku o przekazaniu 12.000 zł z tytułu Radosnej Szkoły z konta 25 SKT STO na konto Zespołu Szkół Społecznego Towarzystwa Oświatowego w Warszawie.
  15. Uchwała nr 8/2015 z dnia 27 marca 2015 roku o przyjęciu nowego członka Koła.
  16. Uchwała nr 9/2015 z 13 kwietnia o zagospodarowaniu terenu na Dzieci Warszawy pod boisko wielofunkcyjne.
  17. Uchwała nr 10/2015 z dnia 19 kwietnia 2015 w sprawie zmiany uchwały nr 5/2015 dotyczącej zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zebrania Członków 25 SKT STO w dniu 19 maja 2015 roku.
  18. Uchwała nr 11/2015 z dnia 6 maja 2015 dotycząca adaptacji dodatkowych powierzchni dla klas „O”- raj dla zerówek.
  19. Uchwała nr 12/2015 z dnia 6 maja 2015 o pozostawieniu w r.szk. 2015/2016 klas IV w budynku na Dzieci Warszawy.
  20. Uchwała nr 15/2015 z dnia 13 lipca 2015 o powierzeniu obowiązków Prezesa Zarządu 25 SKT STO pani Joannie Sosnowskiej.
  21. Uchwała nr 16/2015 z dnia 13 lipca 2015 o powołaniu na funkcję Sekretarza Zarządu pana Olesa Yakymiva.
  22. Uchwała nr 17/2015 z dnia 31 sierpnia 2015 o  przyjęciu tekstu jednolitego Statutu Społecznej Szkoły Podstawowej nr  4 im. Władysława Grabskiego obowiązującego od dnia 1.09.2015.
  23. Uchwała nr 18/2015 z dnia 31 sierpnia 2015 o  przyjęciu tekstu jednolitego Statutu Społecznego Gimnazjum nr  4   im. Władysława Grabskiego obowiązującego od dnia 1.09.2015.
  24. Uchwała nr 19/2015 z dnia 22 września 2015 w sprawie zamiaru utworzenia Przedszkola Społecznego Towarzystwa Oświatowego w Warszawie.
  25. Uchwała nr 20/2015 z dnia 30 września 2015 o uproszczonym sprawozdaniu finansowym.
  26. Uchwała nr 21/2015 z dnia 30 września 2015 o ustaleniu wysokości opłaty za zajęcia dodatkowe w roku szkolnym 2015/2016.
  27. Uchwała nr 22/2015 z dnia 30 września 2015 w sprawie współpracy w roku szkolnym 2015/2016 z Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną p. Anny Dobosz.
  28. Uchwała nr 23/2015 z dnia 30 września 2015 o  przyjęciu tekstu jednolitego Statutu Społecznej Szkoły Podstawowej nr  4 im. Władysława Grabskiego
  29. Uchwała nr 24/2015 z dnia 30 września 2015 o  przyjęciu tekstu jednolitego Statutu Społecznego Gimnazjum nr  4   im. Władysława Grabskiego
  30. Uchwała nr 25/2015 z dnia 26 października 2015 o zatwierdzeniu preliminarza budżetowego na rok szkolny 2015/16
  31. Uchwała nr 26/2015 z dnia 26 października 2015 o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego Zespołu Szkół STO w Warszawie, ul. Traktorzystów 16 za rok obrotowy 01.09.2014 - 31.08.2015
  32. Uchwała nr 27/2015 z dnia 26 października 2015 o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego 25 SKT STO w Warszawie za rok obrotowy 01.09.2014 - 31.08.2015
  33. Uchwała nr 28/2015 z dnia 21 grudnia 2015 oprzyjęciu nowego członka Koła.
  34. Uchwała nr 1/2016 z dnia 28.01.2016 o przyjęciu nowych członków Koła.
  35. Uchwała nr 2/2016 z dnia 28.01.2016 o zwołaniu  Zwyczajnego Walnego Zebrania Członków 25 Samodzielnego Koła Terenowego STO w Warszawie  w dniu 9.03.2016.
  36. Uchwała nr 3/2016 z dnia 1.03.2016 o przyjęciu nowych członków Koła.
  37. Uchwała nr 4/2016 z dnia 1.03.2016 o zatwierdzeniu  szczegółowego porządku obrad Zwyczajnego Walnego Zebrania Członków 25 Samodzielnego Koła Terenowego STO w Warszawie z dnia 09.03.2016.
  38. Uchwała nr 5/2016 z dnia 9.03.2016 o podziale funkcji w Zarządzie nowej kadencji.
  39. Uchwała  nr 6/2016 z dnia 16.03.2016 o utworzeniu dwóch klas rocznego przygotowania przedszkolnego w roku szkolnym 2016/17.
  40. Uchwała nr 7/2016 z dnia 20.04.2016 o nagrodzie jubileuszowej.
  41. Uchwała nr 8/2016 z dnia 20.04.2016 o wysokości czesnego w roku szkolnym 2016/2017.
  42. Uchwała nr 9/2016 z dnia 3.06.2016 w sprawie zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zebrania Członków 25 Samodzielnego Koła Terenowego STO w Warszawie w dniu 22.06.2016.
  43. Uchwała nr 10/2016 z dnia 17.06.2016 o podpisaniu umowy z firmą MK Sport Mariusz Kowalczyk na położenie sztucznej trawy na placu zabaw na Dzieci Warszawy 42.
  44. Uchwała nr 11/2016 z dnia 17.06.2016 o przeznaczeniu 25 tysięcy PLN na zakup sprzętu komputerowego.
  45. Uchwała nr 12/2016 z dnia 17.06.2016 o powołaniu inwestora zastępczego.
  46. Uchwała nr 13/2016 z dnia 17.06.2016 o przyjęciu nowego członka 25 SKT STO.
  47. Uchwała nr 14/2016 z dnia 17.06.2016 o przyjęciu arkusza organizacyjnego Szkoły na rok szkolny 2016/17.
  48. Uchwała nr 15/2016 z dnia 22.06.2016 o podziale funkcji w Zarządzie.
  49. Uchwała nr 16/2016 z dnia 14.09.2016 w sprawie zatrudnienia psychologa do obsługi Zespołu Szkół STO.
  50. Uchwała nr 17/2016 z dnia 14.09.2016 o przyznaniu premii dla Dyrektor Szkoły.
  51. Uchwała nr 18/2016 z dnia 19.10.2016 w spawie preliminarza budżetowego na rok szkolny 2016/17.
  52. Uchwała nr 19/2016 z dnia 19.10.2016 o Sprawozdaniu Finansowym Zespołu Szkół STO za rok obrotowy.
  53. Uchwała nr 20/2016 z dnia 19.10.2016 o Sprawozdaniu Finansowym 25 SKT STO w Warszawie za rok obrotowy.
  54. Uchwała nr 21/2016 z dnia 19.10.2016 o podpisaniu aneksu do umowy o pracę z Panią Anną Jaskólską.
  55. Uchwała nr 22/2016 z dnia 29.11.2016 w sprawie powołania Komisji Egzaminacyjnej dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego.
  56. Uchwała nr 23/2016 z dnia 16.12.2016 w sprawie logo Zespołu Szkół STO.
  57. Uchwała nr 1/2017 z dnia 27.04.2017 w sprawie utworzenia czwartej klasy „4” w roku szkolnym 2017/2018
  58. Uchwała nr 2/2017 z dnia 27.04.2017 o wysokości czesnego w roku szkolnym 017/2018
  59. Uchwała nr 3/2017 z dnia 12.06.2017 w sprawie wentylacji w budynku Szkoły na ul. Traktorzystów 16.
  60. Uchwała nr 4/2017 z dnia 12.06.2017 w sprawie inwestycji i remontów w okresie wakacyjnym.
  61. Uchwała nr 5/2017 z dnia 12.06.2017 w sprawie modernizacji boiska w lokalizacji na Traktorzystów 16.
  62. Uchwała nr 6/2017 z dnia 12.06.2017  w sprawie modernizacji sieci informatycznej Szkoły.
  63. Uchwała nr 7/2017 z dnia 12.06.2017 w sprawie Statutu Społecznej Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Władysława Grabskiego STO.
  64. Uchwała nr 8/2017 z dnia 12.06.2017  o  przyjęciu arkusza organizacyjnego Szkoły na rok szkolny 2017/18.
  65. Uchwała nr 9/2017 z dnia 21.06.2017 w sprawie powołania na stanowisko Dyrektora Zespołu Szkól.
  66. Uchwała nr 10/2017 z dnia 30.06.2017 w sprawie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
  67. Uchwała nr 11/2017 z dnia 27.09.2017 w sprawie opieki psychologicznejw Zespole Szkół STO.
  68. Uchwała nr 12/2017 z dnia 27.09.2017 o podziale funkcji w Zarządzie Koła.
  69. Uchwała nr 13/2017 z dnia 9.11.2017 o Sprawozdaniu Finansowym 25 SKT STO w Warszawie za rok obrotowy 01.09.2016
  70. Uchwała nr 14/2017 z dnia 17.11.2017 o Sprawozdaniu Finansowym Zespołu Szkół STO za rok obrotowy 01.09.2016 r. - 31.08.2017.
  71. Uchwała nr 15/2017 z dnia 18.12.2017 w spawie preliminarza budżetowego na rok szkolny 2017/18.
  72. Uchwała nr 1/2018 z dnia 21.02.2018 w sprawie budżetu partycypacyjnego przy realizacji projektów finansowanych ze środków z odpisów 1% podatku dochodowego na rzecz OPP.
  73. Uchwała nr 2/2018 z dnia 21.02.2018 w sprawie procesu rekrutacyjnego narok szkolny 2018/19 oraz lokalizacji klas w roku szkolnym 2018/19.
  74. Uchwała nr 3/2018 z dnia 21.02.2018 *o przyjęciu nowego członka 25 SKT STO.
  75. Uchwała nr 4/2018 z dnia 27.03.2018 w sprawie odpisów od przychodów z czesnego Zespołu Szkół na finansowanie działalności statutowej oraz pokrycie kosztów administracji Towarzystwa.

Protokół z posiedzenia Zarządu 25 SKT STO z dnia 17 marca 2015 r.

Zarząd:
Małgorzata Frączek Oleksiuk
Paweł Motyczyński
Grzegorz Palmowski
Joanna Sosnowska
Katarzyna Wojtasik
Oles Yakymiv

Dyrektor:
Anna Jaskólska

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Maciej Tomaszewski

Przyjęta agenda:

1   Przyjęcie protokołów z poprzednich posiedzeń.  
Strategia pracy Zarządu oraz finalizacja podziału zadań pomiędzy poszczególnych członków Zarządu
Finalizacja decyzji Zarządu (w formie uchwały) w sprawie terminu Nadzwyczajnego Zebrania Członków Koła – uzupełnienie składu Zarządu
Rozliczenie otwartych spraw i zadań z poprzednich posiedzeń oraz bieżącej korespondencji  
Przyjęcie sprawozdanie z realizacji zadań i celów postawionych przez Zarząd p. Dyrektor Annie Jaskólskiej 
6 Dodatkowe powierzchnie – omówienie realizacji biznes planu przygotowanego przez Dyrekcję

7

Zmiany w statucie Szkół oraz w umowach i w regulaminie opłat. (dotyczy "wpisowego") - uchwała.

8

Wydatkowanie 1%.

9

Spotkanie prezesów i członków kół STO.
10  Sprawy różne 

Ad. 1

Zarząd przyjął protokół z dnia 11.02.2015 roku

Ad.2

W ramach uzgodnionej wcześniej strategii przez obecny Zarząd, Zarząd sfinalizował właściwą alokację zadań pomiędzy poszczególnych członków Zarządu, zgodnie z tabelą poniżej:

STRATEGIA ZARZĄDU GŁÓWNE ZADANIA
W RAMACH STRATEGII
OSOBY ODPOWIEDZIALNE/ RAMY CZASOWE/

1.KOMUNIKACJA

  1. newsletter
  2. ankieta
  3. władze STO, dzielnicy, instytucje - wspólpraca

1.P. Motyczyński/ kwiecień 2015

2. P. Motyczyński/ kwiecień 2015

3. G. Palmowski, J. Sosnowska/ czerwiec 2015

4. M. Frączek Oleksiuk,
O.
Yakymiv /czerwiec 2015

2.KADRA
  1. plan szkoleń
    i projektów szkolnych
  2. motywacja
    i ocena

1.K.Wojtasik, J. Sosnowska/czerwiec 2015

2.G. Palmowski, K.Wojtasik,
J. Sosnowska czerwiec 2015

3.STABILIZACJA
I ROZWÓJ SZKOŁY
  1. innowacja
  2. fundusze
  3. dyrekcja
  4. bezpieczeństwo

G. Palmowski, P. Motyczyński,
J. Sosnowska / maj 2015

4.BUDYNEK, LOKALIZACJA
  1. właściciele
  2. remonty
  3. finansowanie
G. Palmowski, O. Yakymiv,
P. Motyczyński (współpraca)/ kwiecień 2015
5.WYSOKI POZIOM NAUCZANIA  

J. Sosnowska, M. Frączek Oleksiuk/maj 2015

6.BUDŻETOWANIE
I FINANSE
  1. nadzór nad realizacją budżetu
G. Palmowski, P. Motyczyński/ maj 2015
7.SPRAWY FORMALNE, DOKUMENTACJA
  1. uporządkownaie spraw forlmanych,
  2. nadzór nad poprawnością dokumentacji Zarządu
O. Yakymiv, J. Sosnowska / maj 2015

Ad.3

Zarząd podjął uchwałę nr 5/2015 o zwołaniu Nadzwyczajnego Walnego Zebrania Członków 25 SKT STO w dniu 19.05.2015.
Pierwszy termin: godz.  18:00

Drugi termin : godz. 18:30

Program Zebrania:

  1. Informacje na temat bieżącej działalności Zarządu 25 SKT STO
  2. Wybory uzupełniające skład Zarządu 25 SKT STO

Ad.4

a) Rozliczenie zadań uzgodnionych przez Zarząd z Panią Dyrektor z posiedzenia Zarządu
z dnia 14.01.2015


Zadanie: sprawdzenie statusu ubezpieczenia budynku na ul. Traktorzystów 16
Osoba odpowiedzialna: dyrektor Anna Jaskólska
Termin: do następnego spotkania Zarządu, tj. 11.02.2015

obecny status: nie zrealizowano, Zarząd na obecnym posiedzeniu nie otrzymał informacji na ten temat.

Zadanie: Zmiany w umowie edukacyjnej. Zmiana treści w w/w wymaganych dokumentach, wypracowanie tekstu ujednoliconego, opracowanie dokumentu i przesłanie Zarządowi szkoły
Osoba odpowiedzialna: dyrektor Anna Jaskólska
Termin: 25.02.2015

obecny status: zrealizowano 17.03.2015 po naniesieniu dodatkowych zmian zaproponowanych także przez Zarząd

Zadanie: przygotowanie (wyliczenie) średniej podwyżki płacy zasadniczej nauczycielskiej na rok 2014-2015.
Osoba odpowiedzialna: dyrektor Anna Jaskólska
Termin: 11.02.2015 r.

obecny status: zrealizowano 11.03.2015

Zadanie: przygotowanie biznes planu (samobilansowania się kółek), tj. zestawienie kółek oraz propozycje opłat za kółka na przyszły rok.
Osoba odpowiedzialna: dyrektor Anna Jaskólska
Termin: 11.02. 2015 r.
obecny status: nie zrealizowano

Ze względu na brak danych ze strony p. Dyrektor Zarząd zdecydował o przełożeniu dyskusji.
Nowy termin realizacji: 25.03.2015

Zadanie: Spisanie procedury dot. przyznawania nagród; weryfikacja regulaminu płac
Osoba odpowiedzialna: dyrektor Anna Jaskólska
Termin: 31.03 2015 r.

obecny status: otwarty

b) Rozliczenie zadań p uzgodnionych przez Zarząd z Panią Dyrektor z posiedzenia Zarządu z z dnia 11.02.2015

Zadanie: umówienie i przeprowadzenie spotkania przedstawicieli Zarządu: p. Palmowskiego
p. Motyczyńskiego, p. Sosnowskiej oraz p. Dyrektor Jaskólskiej z przedstawicielami Celticu
w sprawie możliwości inwestycyjnych
Osoba odpowiedzialna: p. Joanna Sosnowska
Termin: luty 2015

obecny status: zrealizowano 16.03.2015

Zadanie: przygotowanie i przeprowadzenie ankiety wśród uczniów i rodziców uczniów klas III na temat potrzeby utworzenia liceum
Osoba odpowiedzialna: p. dyrektor Anna Jaskólska
Termin: koniec marca 2015 roku

obecny status: otwarty

Zadanie: przygotowanie projektu architektonicznego/ planu zagospodarowania dodatkowych przestrzeni oraz kosztorysu adaptacji w/w powierzchni, wysłanie Zarządowi
Osoba odpowiedzialna: p. dyrektor Anna Jaskólska
Termin: 15.03.2015 r.

obecny status: zrealizowano

Zadanie: przygotowanie propozycji wydatkowania 1%
Osoba odpowiedzialna: p. dyrektor Anna Jaskólska
Termin: 9.03.2015 r.

obecny status: zrealizowano (w zakresie propozycji p. Dyrektor wydatkownaia 1% na adaptację terenu i rozbudowę boiska, na ul. Dzieci Warszawy). Zarząd poprosił jednocześnie Panią Dyrektor o przygotowanie propozycji wydatkowania pozostałej puli z 1% na cele rozwojowe szkoły.

Termin: następne posiedzenie Zarządu, tj. 13.04.2015

Zadanie: Przygotowanie propozycji reorganizacji pracy dyrektora i wicedyrektora tak, aby obie lokalizacje były lepiej objęte nadzorem Dyrekcji oraz aby jednocześnie zapewnić lepszą dostępność Dyrekcji w budynku na DZW
Osoba odpowiedzialna: p. dyrektor Anna Jaskólska
termin: 9.03.2015 r.- następne posiedzenie Zarząd

obecny status: nie zrealizowano, termin przesunięto na 31.03.2015

Ad. 5
Zarząd przedstawił Dyrekcji wstępne uwagi do przesłanej samooceny Pani Dyrektor
z dotychczasowej realizacji zadań i celów postawionych przez Zarząd na rok 2014-2015.
W ocenie Zarządu opis samooceny wymagał dodatkowych informacji i uszczegółowienia, aby umożliwić Zarządowi pełną ocenę. Pani Dyrektor przyjęła owe komentarze Zarządu
i zobowiązała się uzupełnić swoją samoocenę tydzień przed kolejnym posiedzeniem Zarządu
(by Zarząd mógł w pełni zapoznać się z uzupełnioną treścią).

W związku z powyższym finalizacja tego punktu została przeniesiona na następne posiedzenie Zarządu na 13.04.2015 r.

Ad.6

a) Na prośbę Zarządu p. dyr. Jaskólska przygotowała i przedstawiła propozycje dotyczące zagospodarowania terenu wokół budynku szkoły na ul. Dzieci Warszawy (temat: boisko)

P.Dyrektor przedstawiła 2 opcje boiska:
1) boisko „duże” 15*20m  (wariant z tańszą i droższą opcją podbudowy boiska)
2) boisko „małe” 13,2*10m

 

Zarząd dyskutował nad przedstawionymi propozycjami i zwrócił uwagę p.Dyrektor, że:

- wszystkie przedstawione propozycje boiska zakładają zawsze wynajęcie dodatkowego terenu i nie było żadnej opcji realizacji inwestycji boiska na obecnie posiadanym terenie

- przedstawione propozycje powodują konieczność corocznego ponoszenia znaczącego w porównaniu z kosztem wykonania boiska kosztu wynajmu dodatkowego terenu

- dodatkowo nowo wynajęty teren wymaga poniesienia znaczącego kosztu zagospodarowania terenu np. uprzątnięcia, nawiezienia ziemi, wycięcia drzewa a jednocześnie nie przedstawiono, żadnego planu zagospodarowanie tego terenu ani kosztorysu ewentualnego wyposażenia tego terenu

- przedstawiony kosztorys nie zawierał też wszystkich, kosztów np. kosztu dodatkowego wyposażenia boiska w słupki i siatkę do gry w siatkówkę

W związku z tym Zarząd poprosił p.dyrektor Jaskólską o przygotowanie poprawionej wersji planu tak, aby jak najszybciej można było przystąpić do inwestycji. Poprawiony plan

boiska:

- będzie dotyczył „dużego boiska”

- będzie zoptymalizowany kosztowo przy zachowaniu jakości wykonania

- będzie zawierał dokładnie policzone i zweryfikowane wszystkie koszty

- będzie skonsultowany pod względem kształtu i wymiarów zarówno z nauczycielami WF-u jak i z potencjalnymi wykonawcami nawierzchni (aby finalne wymiary były zoptymalizowane zarówno pod względem przydatności do gry przez dzieci, jak i kosztowo, aby były dostosowane do standardowych szerokości nawierzchni boisk sprzedawanych na rynku)

Temat wynajęcia dodatkowego terenu będzie ewentualnie wznowiony w kolejnym etapie, po wcześniejszym wykonaniu inwestycji i zagospodarowaniu obecnie posiadanego terenu oraz po przedstawieniu kosztorysów i planów zagospodarowania tej nowej powierzchni.

zadanie: przygotowanie kosztorysu zagospodarowania terenu na boisko

Osoba odpowiedzialna: p. dyrektor A. Jaskólska
termin: 15.04.2015

b) „Raj dla zerówek”- koszty, optymalizacja kosztów adaptacji dodatkowych powierzchni

zadanie: przesłanie projektu adaptacji dodatkowych powierzchni, aby możliwe było podjęcie decyzji w tej sprawie

Osoba odpowiedzialna: p. dyrektor A. Jaskólska
termin: niezwłocznie po otrzymaniu od projektanta projektu

zadanie: umówienie spotkania z prezesem firmy Celtic w celu kontunuacji rozmów na temat możliwości inwestycyjnych

Osoba odpowiedzialna: p. J.Sosnowska
termin: marzec 2015

c) P.dyr. Jaskólska zwróciła się do Zarządu z prośbą o przesunięcie terminu adaptacji boiska (zadania dla dyrektora).

Ad.7

Zarząd dyskutował na temat zmian w umowie o świadczeń usług edukacyjnych, regulaminie opłat. Zarząd podjął uchwałę nr 6/2015 ww sprawie zmian w w/w dokumentach.

Zarząd będzie dyskutował na temat zmian w statucie na następnym spotkaniu.
Zarząd podejmie decyzję, sugerując się rekomendacją Komisji Rekrutacyjnej.

Spotkanie z przewodniczącym Komisji rekrutacyjnej p. M.Tomaszewskim

Zarząd rozmawiał z Przewodniczącym KR na następujące tematy:

  1. Zmiany dotyczące umowy edukacyjnej- obie strony zadeklarowały chęć współpracy
  2. Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków 25 SKT STO- należy podać do wiadomości członków informacje o zmianach w dokumentach dotyczących umowy edukacyjnej.
  3. Zapisy w regulaminie Zarządu
  4. Umowa z HR Service.
  5. Prośba o ustalenie agendy Walnego z KR przed uchwaleniem uchwały o Walnym/ KR rozważa poszerzenie KR o dwie osoby
  6. 1%- komentarz do odpowiedzi p. wicedyrektor Rakoczy
  7. Członkowie Koła- uporządkowanie listy
  8. Szkolenie w zakresie ochrony danych osobowych- Zarząd i KR

zadanie: zorganizowania szkolenia/ skierowanie pytania do ZG STO, czy ZG STO organizuje tego typu szkolenia szkolenia, ustalenie ewentualnych kosztów
osoba odpowiedzialna: p.dyrektor A. Jaskólska

termin: następne posiedzenie Zarządu 13.04.2015

Ad.8

Sugestia p. dyrektor A. Jaskólskiej- inwestycje (30.000 na boisko)

Zadanie: sprawdzenie czy przychód z 1% może zostać spożytkowany w inwestycji- zagospodarowanie boiska
Osoba odpowiedzialna: p.dyrektor Anna Jaskólska
termin: koniec marca 2015

Ad.9

Zarząd 25 SKT STO będą reprezentować: p. Sosnowska, p. Motyczyński, p. Palmowski

Ad.10

a)Kseropiarka
P.Dyrektor Jaskólska przedstawiła Zarządowi potrzeby szkoły. Zarząd dyskutował na temat kosztów eksploatacji i zwrócił uwagę p.Dyrektor, że umowa z obecną firmą zakończyła się w lutym i od tego czasu mamy możliwość zmiany dostawcy i znaczącego ograniczenia kosztów.

zadanie: ostateczne pytania wystosowane do firm, poinformowanie Zarządu i tym samym umożliwienie Zarządowi podjęcie decyzji
termin: do końca tygodnia, tj. 20.03.2015
zadanie: podpisanie umowy z wybraną firmą
termin: do końca marca 2015

  • : p. dyrektor A. Jaskólska

b)Zarząd podjął uchwałę nr 7/2015 o przekazaniu 12.000 zł z tytułu Radosnej Szkoły
z konta 25 SKT STO na konto Zespołu Szkół Społecznego Towarzystwa Oświatowego w Warszawie, tj. Społecznej Szkoły Podstawowej nr 4 oraz Społecznego Gimnazjum nr 4.

c)Zarząd podejmie uchwałę nr 8/2015 drogą elektroniczną w sprawie przyjęcia nowego członka 25 SKT STO- p. Krzysztofa Szwaja

Następne posiedzenie Zarządu ustalono na 13.04.2015

Protokół sporządził sekretarz Zarządu 25 SKT STO- Małgorzata Frączek Oleksiuk